FAQ

 

U ovom odeljku, pokušaćemo da odgovorimo
na najčešća pitanja naših budućih i trenutnih korisnika:

1. Koliko koštaju Vaši programski paketi?
Cena naših paketa je zavisna od više faktora koji mogu uticati na obim posla, kao i posebnih zahteva klijenata. Iz tog razloga, molimo Vas da nas kontaktirate, kako bi mogli da odredimo okviran opseg cena, u skladu sa Vašim potrebama.

2. Šta ulazi u cenu kupljenog programa?
U cenu je uračunat odabrani program, sa kojim dobijate besplatnu obuku i održavanje/podršku u trajanju od jedne godine. Dalje održavanje se dogovara ugovorom. Održavanje obuhvata i redovne nadogradnje programa (u cilju unapređenja ili poštovanja novih zakonskih formi).

3. Da li nudite sva rešenja za poslovanje jednog
ugostiteljskog/trgovinskog objekta?
Da. Poslovni Navigator je kompletno rešenje za Vaše poslovanje, zajedno sa recepcijom i/ili POS kasama. Pored ulaza/izlaza robe i pripadajućih dokumenata, nudi i kompletno računovodstveno poslovanje, uključujući analitike konta, PDVa, zarade...

4. Radno vreme i vremena odziva?
Naše radno vreme je od 8-16h, radnim danima. U slučaju problema, brojevi tehničke podrške su dostupni i van radnog vremena, uključujući i vikende i praznike, a naši zaposleni reaguju u dogovorenom roku, izlaskom na teren ili putem internet/VPN konekcije.

5. Posedujem više objekata, da li postoji mogućnost
centralizovanog računovodstva?
Naravno, pa čak i ako objekti nisu u istom gradu.

6. Koliko dugo traju prilagođavanja programa korisnicima?
Naši programski paketi su u potpunosti prilagođeni važećim zakonskim propisima, a obuhvataju i petnaestogodišnje iskustvo u poslovanju, kako naše, tako i naših klijenata, tako da se može reći da sigurno zadovoljavaju osnovne potrebe koje jedan klijent može imati, ali veliki broj dodatnih zahteva koji se mogu javiti.

7. Da li postoje neki preduslovi/uslovi za korišćenje programa?
Bitno je obezbediti preporučenu opremu i operativne sisteme, kako bi sistem funkcionisao na način koji je dogovoren. Takođe, preporučujemo upotrebu fiskalnih štampača Galeb FP-550.ali pokazati i individualne kvalitete, onda ste pravi radnik za nas.

8. Na koji način se vrši implementacija Vaših softverskih apliakcija?
I. prva faza predstavlja sagledavanje Vaših zahteva u pogledu poslovnih potreba,
   ali i opremom potrebnom za kvalitetan i stabilan rad aplikacija;
II. u drugoj fazi organizovacemo prezentaciju poslovnih rešenja implemetiranih
   u aplikativni softver koja objedinjuju Vaše potrebe;
III.    treca faza se ogleda u formiranju adekvatne ponude na osnovu sagledane situacije
   i svih specificnih poslovnih procesa koje je potrebno implementirati;
IV.    cetvrta faza zapocinje instalacijom opreme, podešavanjem radnih stanica,
   a nastavlja se  testiranjem  kompletnog informacionog sistema pa sve do
   završetka obuke zaposlenih;
V. peta faza predstavlja puštanje sistema u rad, i to je trenutak u kome se
   naš posao ne završava, vec se nastavlja kontinuiranim pracenjem rada naših klijenata.