Hotelski Softver

Hotelski informacioni sistem

Glavni hotelski sistem, okrenut korisnicima naših usluga, upravo je aplikacija za recepcijsko poslovanje - Room Expert, koja predstavlja sveobuhvatni sistem za upravljanje i izveštavanje u sektoru soba. Automatizacijom većine procesa, jednostavnim korisničkim interfejsom, te uklapanjem u ostale hotelske sisteme, stvorili smo aplikaciju prilagođenu kako zaposlenima, tako i gostima.

Hotelski_softver
Hotelski softver RecepcijaHotelski softver 01Hotelski softver 02Hotelski softver 03Hotelski softver 04Hotelski softver 05Hotelski softver int placanje

Osnovne funkcije

Recepcijska aplikacija predstavlja osnovni alat u radu recepcionera, koji mora zadovoljiti osnove potrebe zaposlenih, ali i ponuditi napredne opcije u cilju komotnijeg i bržeg rada.
Podrazumevane opcije su:

Rezervacije
●Prijem/Odjava (check in/out)
●Finansijski i statistički izveštaji  
●Modul za domaćinstvo
●Knjiga gostiju, sa arhivom gostiju (boravci i zaduženja)

Rezervacije

Sistem rezervacija je direktno vezan sa prijemom gosta, čime se postiže optimizacija kompletnog procesa boravka gosta, počevši od rezervacije. Unosom što većeg seta podataka u samu rezervaciju, skraćuje se vreme prijema, pa čak i odjave/naplate. Sistem rezervacija podrazumeva sistem izveštavanja, preuzimanje podataka o gostima iz arhive, baratanje sa grupama gostiju... Dodatni elementi su:

●Personalizovane potvrde rezervacija (u HTML formatu), sa automatskim slanjem poruka zahvalnosti/dobrodošlice
●Preuzimanje rezervacija sa internet prezentacija hotela, ili sa channel managera.

Prijem/Odjava gostiju (Check in/Check out)

Klasičan unos podataka pri prijemu (ili ranije u rezervaciji), daje mogućnost automatizacije daljih procesa, odnosno formiranja zaduženja, knjige gostiju, izveštaja za prethodni i budući (plan) period. Sve to rezultuje skraćenim vremenom odjave, odnosno vremenom koje se može upotrebiti u drugim poslovnim procesima.

Sistem daje sve standardne mogućnosti naplate, uz napredne podele računa, baratanje sa grupama, preusmerenja itd...

Izveštavanje

Recepcijski softver poseduje veliki broj statističkih i finansijskih izveštaja, uz redovne operativne podatke, koji se mogu dobiti u bilo kom trenutku. U kombinaciji sa Poslovnim Navigatorom, dobija se praktično neograničen broj izveštaja, koji mogu kombinovati podatke sa bilo koje pozicije u hotelu.Obavezni izveštaji, koji se dostavljaju MUPu (prijava stranih gostiju) ili Zavodu za statistiku, sastavni su deo osnovnog paketa.

Domaćinstvo

Napredni sistem izveštavanja o statusima hotelskih smeštajnih jedinica. Upotrebom prenosivih računara (handheld), zaduženje mini bara se prebacuje na sobni račun gosta, u realnom vremenu, bez potrebe za uključivanjem recepcionera u isti posao Upotrebom prenosivih računara (handheld), trenutno se prenosi informacija o statusu sobe, odnosno ostalim službama se prenosi informacija o čišćenju ili „blokiranju“ sobe. Formiranje radnih naloga za tehničku službu, u slučaju kvarova u okviru hotela, predstavlja opciju uparivanja sa Poslovnim Navigatorom.

Interfejsi

- Telefonska centrala - automatsko tarifiranje i zaduživanje
- Telefonska centrala - Call Center - povezivanje sa službom rezervacija
- Internet rezervacije (offline / online, channel manager)
- Kartični sistemi / identifikacija gostiju/zaposlenih / cashless payment
- Pametne sobe
- Pay TV/Video na zahtev/ Pay Bar
- Čitač elektronske lične karte
- Skener ličnih dokumenata
- Ostali interfejsi, po zahtevu

Komunikacija sa ostalim ProSoft softverima

Recepcija može funkcionisati samostalno, kao i u sastavu kompletnog hotelskog sistema. U sistemu dvosmerne komunikacije, recepcija prihvata sve podatke koje unesemo, kao i podatke sa drugih pozicija (restorani, wellness, internet rezervacije, telefon...), dok ka knjigovodstvu prosleđuje sve finansijsko/statističke elemente. Time se sistem zaokružuje, pružajući nivo automatizma koji obezbeđuje konforan rad zaposlenih, što rezultira dizanjem nivoa usluge.