Detalji

ONLINE PORTAL CRM softversko rešenje dostupno za upotrebu

OnLine podrška korisnicima Prosoft proizvoda i usluga dostupna je u vidu online portala koji je povezan sa back-office CRM softverom kojim upravljaju zaposleni u Prosoft-u. Svrha portala jeste podizanje kvaliteta usluga, prvenstveno efikasnosti u rešavanju zahteva korisnika.

Ideja je jednostavna. Korisnici se zaposlenima u Prosoft-u obraćaju putem postavljanja pitanja/zahteva na portalu koji odmah potom stižu kao obaveštenje zaposlenima u tehničkoj ili softverskoj podršci, zavisno kome se Klijent obratio. Zahtev se odmah rešava ili prosleđuje dalje programerima na razvoj, zavisno da li se zahteva nadogradnja ili izmena softvera koji Klijent koristi, ili se pitanje odnosi na već postojeće funkcionalnosti softvera. U svakom trenutku, korisniku portala je dostupna informacija o statusu njegovog zahteva: ko iz podrške Prosoft-a je preuzeo zahtev, da li je poslat dalje na razvoj, itd.


Osnovne funkcionalnosti portala, kao i celokupnog CRM softverskog rešenja, razvijene su na osnovu iskustva zaposlenih u Prosoft-u, ali i na osnovu informacija dobijenih od Klijenata koje su rezultat sprovedenog istraživanja o stepenu zadovoljstva konsultantskim uslugama Prosoft-a.

Postavljanje zahteva i pracenje statusa.png 

 

 

 

 

 

Na skali od 1-5, ideja o mogućnosti online postavljanja zahteva i praćenja statusa, ocenjena je sa 4,25.



Komentari


Vaš komentar

Ime*

E-mail*

Komentar*