Detalji

ZADOVOLJSTVO KORISNIKA PROSOFT PROIZVODA I USLUGA

Istraživanje o zadovoljstvu korisnika proizvodima i uslugama, kao i podrškom, sprovedeno je krajem 2012. godine u cilju boljeg razumevanja potreba Klijenata, te u skladu s tim i prilagođavanja usluga. Rezultati istraživanja ukazuju na koji način se posao softver konsultanata može unaprediti što dalje implicira povećanje zadovoljstva klijenata i stvaranje više vrednosti, kako za njih, tako i za Prosoft. Takođe, sagledavanje krajnjih rezultata istraživanja pruža uvid u određene zakonitosti koje postoje između karakteristika korisnika usluga i stepena zadovoljstva pruženom uslugom od strane softverske organizacije čije se poslovanje posmatra. Dobijene su i smernice za dalji razvoj CRM softverskog rešenja.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neki od rezultata dobijenih istraživanjem su:

  • Na skali 1-5, prosečna ocena kvaliteta i efikasnosti usluga zaposlenih u Prosoft-u jeste 3,97.
  • Prilagođenost komunikacije/pružanja usluga je iznad proseka.
  • Blagovremena informisanost o promenama u softveru je od izuzetne važnosti za sve Klijente.
  •  Ideju o automatskoj nadogradnji softvera korisnici su ocenili ocenom 4,11 (skala 1-5).
  • Samo 11% ispitanika (uticaj starosne dobi) nije bilo oduševljeno idejom online potrala
  • 75% ispitanika smatra da treba da postoji mogućnost ocene usluge pojedinih softver konsultanata



Kompletno istraživanje, uz teorijske osnove CRM-a i činjenice iz softverske industrije, dostupno je OVDE.

 

 

 



Komentari


Vaš komentar

Ime*

E-mail*

Komentar*